SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Znam.to - social shoppingowy serwis Agory

Ruszył nowy serwis społecznościowy Agory - Znam.to, w którymymużytkownicy mogą zamieszczać recenzje i oceny produktów Serwiswpisuje się w trend zwany social shoppingiem.

Rekomendacje produktów podzielone są na kilkanaście działów,m.in.: "Dla dziecka", "Dom i wnętrze", "Muzyka", "Komputery","Książki", "Odzież i obuwie", "Sprzęt AGD i RTV", "Zdrowie iuroda". Każdy z działów zawiera od kilku do kilkunastupodkategorii, które ułatwiają użytkownikom dodawanie własnychrecenzji lub wyszukiwanie innych opinii.

Dodatkową funkcjonalnością serwisu jest możliwość określeniadokładnego profilu osób recenzujących produkty za pomocą.

- Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany "socialshoppingiem", który w dużej mierze działa jak porównywarka jakościi jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarekcen. Badania pokazują, że większość osób podczas podejmowaniadecyzji zakupowych ufa opiniom innych. W sieci ten trend przekładasię na bardzo wysoki poziom zaufania pokładanego w rekomendacjach,recenzjach i opiniach internautów - mówi Izabela Dauksza, szefprojektu Znam.to.

Dołącz do dyskusji: Znam.to - social shoppingowy serwis Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl