SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3,5 mln widzów bloku “Reklama Dzieciom”

Średnio 3,54 mln widzów obejrzało charytatywny blok “Reklama Dzieciom”, który TVP1 wyemitowała w Boże Narodzenie po głównym wydaniu “Wiadomości”. Dzięki temu Telewizji Polskiej udało się zebrać 846 tys. zł, które przeznaczone zostaną na rzecz chorych dzieci.

Dołącz do dyskusji: 3,5 mln widzów bloku “Reklama Dzieciom”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja2014
TVP myślała, że sobie ściągnie nie wiadomo jak wielką widownię, a tutaj zaledwie 3,5 mln.
odpowiedź