SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4,4 mln widzów bloku „Reklama Dzieciom” w TVP1. 830 tys. zł dla chorych dzieci

Tegoroczny charytatywny blok „Reklama Dzieciom”, wyemitowany w TVP1 25 grudnia po „Wiadomościach”, obejrzało 4,4 mln widzów. Telewizji Polskiej udało się dzięki temu zebrać od reklamodawców kwotę 830 tys. zł, którą przeznaczy dla chorych dzieci.

Dołącz do dyskusji: 4,4 mln widzów bloku „Reklama Dzieciom” w TVP1. 830 tys. zł dla chorych dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl