SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

6,3 mln zysku TVP w 2014 roku. Spółka chce zwiększyć wpływy z internetu

- Zysk TVP w ub.r. był niewielki, ale udało się zrównoważyć budżet oraz odwrócić kilka negatywnych tendencji - mówi Juliusz Braun, prezes TVP. Spółka w tym roku planuje jedynie drobne zwolnienia i chce podnosić przychody z internetu.

Dołącz do dyskusji: 6,3 mln zysku TVP w 2014 roku. Spółka chce zwiększyć wpływy z internetu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Vlastimir
Przyzwoity wynik. Nie za dużo i nie za mało - w sam raz na nadawcę publicznego. Zaraz tu większość będzie pluła, ale przy takim haniebnym zasileniu z abonamentu, to rekord europejski: jak bez kasy zrobić tv publiczną, która jest oglądana nie gorzej, niż potwornie bogate BBC czy ZDF...
odpowiedź
User
note2.0elo
Człowieku, BBC i ZDF z powodzeniem konkurują z nadawcami komercyjnymi oraz z rosnącym ciągle w siłę internetem. TVP naprawdę stać na to, żeby mieć zdecydowanie wyższe przychody. Nie chcę przesadnie krytykować zarządu, ale sytuacja TVP uległa poprawie dzięki pozytywnej koniunkturze na rynku reklamy. Telewizja jeszcze długo będzie wiodącym medium pod względem pieniędzy przeznaczonej na reklamę. W dodatku Spółka ma jeszcze wpływy z abonamentu. Naprawdę uważasz, że te sześć milionów to przyzwoity wynik?
odpowiedź
User
Vlastimir
Oczywiście, że uważam wynik za przyzwoity. Gdyby był większy to to uważałbym za nieprzyzwoite, bo tv publiczna nie jest od maksymalizacji zysku. A TVP równie udanie konkuruje z polską komercją, jak ZDF z niemiecką, a BBC - z angielską. Z tą różnicą, że tamci mają miliardy z abonamentu lub opłaty audiowizualnej, a TVP - ochłapy. To że dobry wynik wynika też ze wzrostów na rynku reklamy podaje sama TVP w komunikacie (zobacz na ich stronie), ale znamy wiele przykładów, że koniunktura jest, a firma nie potrafi zdobyć reklam. W dodatku TVP także inwestuje i bardzo ogranicza własne koszta - czyli wreszcie robi to, co powinna z 6-10 lat temu. Kierunek więc jest słuszny, choć jeszcze mnóstwo do zrobienia.. Teraz czas na ruch państwa, czyli opłata audiowizualna i jakieś w zamian przycięcie reklam. Widz skorzysta, bo mniej będzie śmiecia, komercja zyska reklamowo...
odpowiedź