SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat Polska, Value Media, Arena Media i MullenLowe MediaHub walczą o obsługę mediową Telewizji Polskiej

O obsługę mediową budżetu reklamowego Telewizji Polskiej, szacowanego na blisko 16 mln zł brutto, walczą firmy: Arena Media Communications (Havas Media Group), Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), MullenLowe MediaHub i Value Media (Group One). Ta ostatnia agencja broni obsługi TVP.

Dołącz do dyskusji: Carat Polska, Value Media, Arena Media i MullenLowe MediaHub walczą o obsługę mediową Telewizji Polskiej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znaffca
a wygrają i tak VM....
odpowiedź