SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CNN z nowym modelem biznesowym. Treści sponsorowane i ucieczka od ratingów oglądalności

Chris Licht, nowy szef CNN chce zmienić biznesowy model funkcjonowania stacji. Według planów nadawca zamierza w większym stopniu uniezależnić się od danych dotyczących oglądalności i związanych z tym przychodów reklamowych. W zamian stacja ma postawić na rozwój treści sponsorowanych oraz rozwijać swoją obecność na zewnętrznych rynkach.

Dołącz do dyskusji: CNN z nowym modelem biznesowym. Treści sponsorowane i ucieczka od ratingów oglądalności

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
look
CNN =DNO
odpowiedź
User
jj
cnn - to ta firma ktorej ogladalnosc poleciala na leb na szyje?;)
odpowiedź
User
Gutrew
Nie można uciec od raitingów oglądalności - jeśli nie ma oglądalności to treści sponsorowane też jej nie mają = nie ma sponsorów = koniec
odpowiedź