SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakie obowiązki mają media publiczne w czasie kampanii wyborczej?

Na mediach publicznych finansowych ze środków z budżetu państwa ciąży odpowiedzialność za dostarczanie obiektywnych, rzetelnych i zrównoważonych informacji. W trakcie kampanii wyborczej media publiczne mają szereg obowiązków, takich jak zapewnienie równego dostępu do anteny dla wszystkich kandydatów, przedstawienie różnorodnych punktów widzenia czy unikanie stronniczości - przypomina w analizie Forum Idei dr Dominika Bychawska-Siniarska.

Dołącz do dyskusji: Jakie obowiązki mają media publiczne w czasie kampanii wyborczej?

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja
I wiemy dobrze, jak być powinno, a nie jest. I jak u Barei: "Nie mamy pana płaszcza i co nam zrobisz?". To nie są rządny media publiczne. To dom publiczny partii rządzącej.
odpowiedź
User
fgh
Mam wrażenie że artykuł pisali kosmici którzy nigdy nie obserwowali kampanii wyborczych w mediach w USA, Francji, Niemczech itd. i jak tam jest to ultra stronniczo robione.
odpowiedź