SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” i „Ojciec Mateusz” najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVP

W sierpniu reklamodawcy zainteresowani obecnością w Telewizji Polskiej zapłacą najwięcej za spoty emitowane przed premierowymi odcinkami seriali „M jak miłość”  i „Ojciec Mateusz”.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Ojciec Mateusz” najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Oczywiście, że M jak Miłość.

Co oni by bez tego zrobili....
odpowiedź
User
Ela
Oczywiście, że M jak Miłość.

Co oni by bez tego zrobili....
odpowiedź