SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofcom: Trzeba wesprzeć publicznych nadawców. Mają społeczną misję

Ofcom, brytyjski regulator rynku medialnego planuje program wsparcia dla tradycyjnych publicznych nadawców, którzy przegrywają rywalizację o odbiorców z ofertami dostępnymi w internecie. Według Ofcomu publiczne media oferują treści ważne dla brytyjskiego społeczeństwa i należy zadbać o to, by mogli nadal w pełni realizować swoją misję.

Dołącz do dyskusji: Ofcom: Trzeba wesprzeć publicznych nadawców. Mają społeczną misję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
brawo
Patrzice państwo, a tego tekstu nikt nie komentuje. Choć to sprawa zasadnicza i cholernie ważna.
odpowiedź
User
Robbert
To dziwne, że komercja się nie cieszy. Przecież gdy media publiczne dostaną więcej kasy to może mniej będą zbierać z rynku reklamowego. Dobrobyt rozleniwia prawie wszystkich.
odpowiedź