SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pandemia koronawirusa szansą dla telewizji na odzyskanie młodszych widzów?

Do tej pory widownię telewizyjną stanowiły przede wszystkim starsze grupy odbiorców. Pandemia koronawirusa może odmienić mediowy krajobraz, jaki znamy. Czy reklamodawcy stawiający na TV mają szansę odzyskać młodszych widzów? - zastanawia się Rafał Klara, group account director w dentsu X(Dentsu Aegis Network).

Dołącz do dyskusji: Pandemia koronawirusa szansą dla telewizji na odzyskanie młodszych widzów?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pundit
Bardzo ciekawa, nikomu niepotrzebna analiza.
Wzrosty oglądalności wynikają z tego, że całe rodziny wspólnie kiszą się na chacie. TV gra gdzieś w tle, gówniaki oglądają popisy katechetek z TVP, przedszkolaki kreskówki, babcia luka na TVP Info, nawet Taniec z gwiazdami zawieszony, wszyscy mają tej wymuszonej telewizji po dziurki w nosie. Jak to się skończy to oglądalność TV będzie lecieć na łeb na szyję jeszcze szybciej niż przed koroną.
odpowiedź