SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

Kanał Puls 2 w ciągu roku istnienia zanotował niemal pięciokrotny wzrost oglądalności względem pierwszych dni swojego nadawania. Wpływy reklamowe w tym okresie wyniosły 32 mln zł. Hitem stacji jest program “Spotkanie z balladą”.

Dołącz do dyskusji: Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Ściobłowskiemu i spółce najlepszego.
odpowiedź
User
Magda
Jacek, brawo! Oby tak dalej!
odpowiedź
User
PIXWQ
Poziom tej stacji to Dno.Pojawi się TVP ABC to jestem ciekaw wyników,bo będzie konkurencja nastawiona na małego widza.
odpowiedź