SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Polska zmienia zasady sprzedaży reklam, negocjacje rabatów dopiero od 6 mln zł wydatków

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady polityki handlowej na 2016 rok. Wchodzą w życie miesiąc wcześniej niż przed rokiem, bo już z początkiem stycznia. Wraz z nimi dwa nowe progi inwestycyjne, od których uzależniony jest rabat. Najwyższy próg, od którego rabaty negocjowane są indywidualnie podniesiono z 5 do 6 mln zł. Niezmienne pozostaną rabaty od zakupu z cennika.

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska zmienia zasady sprzedaży reklam, negocjacje rabatów dopiero od 6 mln zł wydatków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl