SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP zmienia zasady sprzedaży reklam: grupa rozliczeniowa 7-74 lata, pakiety multiscreen, oferta wideo Polska Press

Biuro reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży na 2022 rok. Rozszerza podstawową grupę rozliczeniową z przedziału 16-59 lat do 7-74 lata. Oferta jest oparta na dwóch produktach łączący telewizję i internetowe formaty wideo.

Dołącz do dyskusji: TVP zmienia zasady sprzedaży reklam: grupa rozliczeniowa 7-74 lata, pakiety multiscreen, oferta wideo Polska Press

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bezo Kliker
A największy INNOWATOR Z FANTASTYCZNĄ OFERTĄ czyt. TVN jak zwykle śpi. Wróć! PRZYGLĄDA SIĘ!
odpowiedź
User
User
Naogląda się taki 7 latek reklam, a potem cała wypłatę wyda na lizaki😁
odpowiedź
User
Bezo Kliker 2
A największy INNOWATOR Z FANTASTYCZNĄ OFERTĄ czyt. TVN jak zwykle śpi. Wróć! PRZYGLĄDA SIĘ!

za to taki gamoń jak Ty naogląda się propagandy w TVP i później szerzy głupotę na lewo i prawo :-) rozumiem, że dla Ciebie 500+ to najlepsze co Cię w życiu spotkało -w każdym razie, wszystkiego dobrego
odpowiedź