SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Srebrny bilet dla TVP za frekwencję na kinowych pokazach „Zenka”

Telewizja Polska dostałą nagrodę Srebrnego biletu – nagrodę Stowarzyszenia „Kina polskie” za wysoką frekwencję w kinach na filmie „Zenek”. Film, którego publiczny nadawca był koproducentem, wszedł na ekrany w lutym 2020 roku. Obejrzało go w kinach ponad pół miliona widzów.

Dołącz do dyskusji: Srebrny bilet dla TVP za frekwencję na kinowych pokazach „Zenka”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Helmut Klopp
Najwyższa frekwencja była w Jedynce w niedzielę o 20:20.
odpowiedź
User
Nik
Tak złego filmu to w Polsce że świecą szukać, przebija wszystkie głupie komedie romantyczne. Na plus tylko rola młodego Zenka. Nie ma się co chwalić frekwencją, bo to gniot.
odpowiedź
User
tadzizna
Szukali i w końcu znaleźli sposób, żeby wylizać wiadomo co, wiadomo komu....
odpowiedź