SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

83 tys. widzów śledziło casting na prezenterów Vivy

Średnio 83 tys. widzów oglądało premierowe odcinki drugiej edycji programu “Hot or not” emitowanego na antenie stacji Viva Polska. To o 10 tys. osób więcej niż śledziło pierwszą edycję show, pokazaną dwa lata temu.

Premiery odcinków “Hot or not 2” nadawane były wiosną br. w niedziele ok. 18.30. Największą widownię zgromadziło finałowe wydanie programu, które w zeszłą niedzielę obejrzało 117 tys. widzów. Udział stacji w czasie emisji show wyniósł średnio 0,70 proc. w grupie 4+ i 1,32 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Tylko nieco mniejszą popularnością od premier cieszyły powtórki programu emitowane w poniedziałki o 20.00. Oglądało je średnio 73 tys. widzów, co dało kanałowi 0,48 proc. udziału w 4+ i 0,78 proc. w 16-49.

Nadawana wiosną 2008 roku w niedziele o 19.00 pierwsza edycja “Hot or not”  miała z kolei średnią oglądalność na poziomie 73 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,61 proc. i 0,95 proc. (dane dotyczą odcinków premierowych).

Wpływy reklamowe z premier i poniedziałkowych powtórek drugiej serii programu wyniosły 1,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dane telemetryczne pokazują, że show “Hot or not 2” śledziły głównie kobiety, widzowie między 10. a 34. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

W programie “Hot or not 2”  jury w składzie Marta „Mandaryna” Wiśniewska, Tomasz Jacyków oraz Piotr Kupicha spośród kilkudziesięciu kandydatów wybierało osoby, które w nagrodę odbędą staż prezenterski w kanale Viva Polska. Zwycięzcami show zostali Andrzej Rodzin oraz Aleksandra Kot.



Widownia premier i powtórek “Hot or not 2”

Niedzielne premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
04-04-2010 18:32 58 898 0,49% 0,92%
25-04-2010 18:36 101 141 0,83% 1,77%
02-05-2010 18:32 153 594 1,42% 3,21%
09-05-2010 18:58 56 847 0,44% 0,55%
16-05-2010 18:32 45 721 0,34% 0,57%
23-05-2010 18:40 71 631 0,63% 1,05%
30-05-2010 18:31 91 786 0,77% 1,15%
06-06-2010 18:37 40 847 0,41% 0,90%
13-06-2010 18:33 81 310 0,73% 1,45%
20-06-2010 18:33 116 570 0,93% 1,94%
Średnia   83 443 0,70% 1,32%
 
Poniedziałkowe powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
05-04-2010 20:00 87 884 0,54% 1,01%
19-04-2010 19:56 70 813 0,46% 0,73%
26-04-2010 19:58 76 051 0,51% 0,74%
03-05-2010 19:59 131 638 0,77% 1,43%
10-05-2010 19:57 85 220 0,58% 0,98%
17-05-2010 20:01 56 036 0,35% 0,65%
24-05-2010 20:02 42 106 0,27% 0,49%
31-05-2010 20:01 64 124 0,43% 0,78%
07-06-2010 20:00 65 340 0,49% 0,39%
14-06-2010 20:01 57 032 0,41% 0,52%
21-06-2010 20:02 57 401 0,42% 0,52%
Średnia   72 538 0,48% 0,78%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 42,12% 87
  Kobiety 57,88% 112
Wiek  4-9 5,35% 90
   10-15 12,42% 177
  16 - 19 10,57% 183
  20 - 24 11,49% 140
  25 - 29 20,71% 233
  30 - 34 10,16% 124
  35 - 39 6,86% 97
  40 - 44 5,19% 81
  45 - 49 4,82% 68
  50 - 54 4,85% 59
  55 - 59 3,75% 49
  60+ 3,84% 20
Wlk. miasta Wieś 35,24% 90
  < 50 tys. 32,79% 136
  50-100 tys. 10,40% 121
  100-200 tys. 9,78% 122
  > 200 tys. 11,79% 58
Zawód Top management 6,91% 89
  Pracownicy średniego szczebla 13,48% 93
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,07% 109
  Emeryci 8,92% 36
  Inni 48,62% 149
Wykształcenie Podstawowe 51,05% 111
  Średnie 26,45% 89
  Wyższe 4,74% 41
  Inne 17,77% 137


 

Dołącz do dyskusji: 83 tys. widzów śledziło casting na prezenterów Vivy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl