SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ad Craft będzie przez dwa lata obsługiwać PKP Intercity w social media

Agencja Ad Craft wygrała przetarg spółki PKP Intercity na jej obsługę w mediach społecznościowych. W finale pokonała agencje K2 i 19 Południk.

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg na obsługę w social mediach w marcu br. Zgłosiło się do niego 6 agencji: ClickAd SA, 2mgroup, Red Baloon, K2, 19 Południk i Ad Craft. Po wstępnej ocenie ofert spółka do finału postępowania zakwalifikowała trzy ostatnie.

Finalnie wybrała do współpracy Ad Craft. Agencja odpowiada za aktywność PKP Intercity na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube. Zajmuje się bieżącą obsługą profili spółki w tych mediach społecznościowych, odpowiada za tworzenie - przy współpracy z PKP Intercity - krótko- i długookresowych planów działań, doradzanie w zakresie komunikacji kryzysowej, odpowiada za pozyskiwanie nowych fanów poprzez planowanie i organizowanie kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego i ma współpracować z influencerami (rekomendowanie działań, monitoring aktywności).

Spółka nie podaje wysokości budżetu, jaką przeznaczy na działania w social media. Ad Craft będzie dla niej pracować przez dwa lata.

Wśród klientów i marek obsługiwanych przez agencję Ad Craft są m.in. Dove, Dove Men+Care, Vaseline, Domestos, Hebe, Skittles, Teva, Braun, M&M, Pedigree, Proszkliwo i Bourjois.

Dołącz do dyskusji: Ad Craft będzie przez dwa lata obsługiwać PKP Intercity w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl