SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Medialna Strategic Advisors to nowa nazwa Agencji Medialnej All Inclusive

Agencja Medialna All Inclusive po 12 latach działania zmienia nazwę na Agencja Medialna Strategic Advisors i przechodzi pełen rebranding.

W ramach rebrandingu powstał m.in. nowy logotyp i strona internetowa agencji. - Unowocześniliśmy naszą identyfikację wizualną, i dostosowaliśmy ją do obecnie obowiązujących trendów graficznych. Za modyfikacjami wizualnymi logotypu, strony internetowej i nazwy, stoją nowe cele, jakie przed sobą stawiamy. Przede wszystkim chcemy zaakcentować fakt, że jeszcze mocniej zamierzamy skupić się na rozwijaniu obszarów doradztwa strategicznego, zarządzania kryzysowego, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu. - mówi Marta Biernacka-Miernik, dyrektor zarządzająca Agencji Medialnej Strategic Advisors, odpowiedzialna też za klientów strategicznych i PR kryzysowy.

Zespół składa się obecnie z 12 osób. Projekty z zakresu public relations prowadzi Joanna Dargiewicz - Rożek, współzałożycielka Agencji Medialnej Strategic Advisors. Za działania marketingowe i on - line marketingowe jest odpowiedzialny Michał Miernik, który w czerwcu dołączył do zespołu agencji oraz Michał Majorek, ekspert w zakresie SEM/SEO oraz kampanii w sieci Google Adwords i w social mediach. Przy projektach konsultingowych i z zakresu public affairs zespół wspiera Tomasz Rożek.

Za nową koncepcję graficzną logotypu odpowiada Aneta Zegarska, przez lata związana z Grupą BBDO.

Dołącz do dyskusji: Agencja Medialna Strategic Advisors to nowa nazwa Agencji Medialnej All Inclusive

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Straciegic Advisiors
Jak można zrobić literówkę we własnym logo szanonwi startezdy?
0 0
odpowiedź