SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Aż po sufit!” traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z TVP2 i Polsatem

Nowy serial obyczajowy TVN „Aż po sufit!” z odcinka na odcinek gromadzi coraz mniej widzów. Produkcja notuje też o 900 tys. osób mniejszą widownię niż nadawane rok temu w tym paśmie „Prawo Agaty”, a TVN w czasie emisji serialu zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku.

„Aż po sufit!” nadawany jest w TVN we wtorki o 21.30 począwszy od 1 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,25 mln widzów przy udziale na poziomie 9,42 proc. w grupie 4+ i 11,67 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność serialu maleje z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek „Aż po sufit!” miał 1,51 mln widzów, drugi - 1,21 mln osób, a trzeci przyciągnął przed ekrany już tylko 1,03 mln.

Widownia „Aż po sufit!” odcinek po odcinku

Aż po sufit!

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

01-09-2015

1 508 863

11,64%

08-09-2015

1 207 387

8,87%

15-09-2015

1 027 586

7,82%

Dla porównania, emitowana rok temu piąta edycja „Prawa Agaty” miała o 870 tys. widzów więcej niż „Aż po sufit!”. Po trzech odcinkach jej średnia widownia wynosiła bowiem 2,12 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,69 proc. i 16,48 proc.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 645 783

19,99%

15,17%

Polsat

1 379 077

10,42%

12,52%

TVN - Aż po sufit!

1 246 442

9,42%

11,67%

TVP1

859 597

6,49%

8,11%


W czasie nadawania nowego serialu TVN liderem rynku telewizyjnego jest TVP2, emitująca wówczas „Kulisy M jak miłość” i „Magazyn Express Reporterów”, co przekłada się na 19,99 proc. udziału w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący filmy fabularne oraz dwa odcinki serialu „Skazane”, co daje mu 10,42 proc. udziału. TVN z „Aż po sufit” zajmuje trzecią pozycję, natomiast słabiej od niego wypada TVP1 (filmy fabularne; 6,49 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Serial oglądać można też w serwisie Player.pl, gdzie jest jedną z najchętniej oglądanych pozycji. Szczegółów TVN nie podaje.

„Aż po sufit!” jest współczesną sagą rodziny Domirskich, opowieścią o życiowych zakrętach, miłosnych wzlotach i upadkach. W obsadzie produkcji są m.in. Edyta Olszówka, Małgorzata Foremniak, Dorota Segda, Cezary Pazura, Mariusz Bonaszewski, Karolina Staniec, Krzysztof Chodorowski, Kamil Szeptycki oraz Erika Karkuszewska. „Aż po sufit!” jest kreatywną adaptacją australijskiego serialu „Packed to the Rafters”. TVN produkuje go samodzielnie.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku wyniósł 9,83 proc.

Dołącz do dyskusji: „Aż po sufit!” traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z TVP2 i Polsatem

46 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obserwator.
To się skończy na I serii. Plus za młodych aktorów, nie znanych szerokiej widowni. Niestety wybór Cz. Pazury nie trafiony...Ogólnie fabuła ciekawa. Ale młodzi z Olszówką tego nie pociągną.
0 0
odpowiedź
User
Neo
To było do przewidzenia. Jak widziałem w reklamie, jeszcze dwa tygodnie przed emisją serialu, Pazurę oglądającego swoje przyrodzenie i klęczącą nad niim Pani urolog z tekstem" a to taki mamy problem" wiedziałem, że to będzie dno. Skąd ten wniosek, że jak Pazura, to będzie świetny serial? Edward Miszczak ma coraz więcej wpadek. Nowy właściciel nie będzie tak łaskawy jak Walter.
0 0
odpowiedź
User
krzysiek
Czas na zmiany w TVN ! Czas EM powoli mija ....
0 0
odpowiedź