SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera dom mediowy do obsługi 20 mln zł budżetu

Bank Gospodarstwa Krajowego ruszył z przetargiem na wybór domu mediowego na lata 2022-2025 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżet przeznaczony do obsługi wynosi 20 mln zł netto.

Przetarg obejmuje pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego do kampanii Banku Gospodarstwa Krajowego. Wybrana agencja zajmie się planowaniem i zakupem prasy, internetu, outdooru, radia, telewizji.

Ma również pośredniczyć w zakupie powierzchni reklamowych w internecie w oparciu o zakup automatyczny (tj. Facebook, Google Search, Google Display Network, YouTube, programmatic itp.) i w zakupie projektów specjalnych.

W ramach zawartej umowy wybrana agencja świadczyć będzie również usługi w zakresie przygotowywania wycen działań reklamowych (przygotowanie media planów) zleconych przez BGK oraz usługi doradcze wyboru najefektywniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku.

Dodatkowo przeprowadzi, co najmniej cztery razy w roku kalendarzowym, szkolenia i/lub prezentacji dot. nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach, itd.

Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na okres 2022-2025. Budżet do obsługi wynosi 20 mln zł netto (bez VAT).

BGK przewiduje możliwość zlecenia dalszej realizacji umowy przez wybraną agencję z dodatkowym wynagrodzeniem w maksymalnej wysokości 20 mln zł netto. Zamówienie objęte prawem opcji polegać będzie na powtórzeniu zakresu zamówienia opisanego dla zamówienia podstawowego. Przy czym termin realizacji całości umowy (liczony łącznie dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji) nie może być dłuższy niż do 31 grudnia 2025 roku.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga 45) i ocena merytoryczna (55). Przetarg trwa do 19 stycznia 2021 roku.

BGK równolegle prowadzi przetarg na kompleksową obsługę reklamową.

Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera dom mediowy do obsługi 20 mln zł budżetu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reksio
Sigma Bis już wygrała?
odpowiedź
User
Prorok
Sigma Bis już wygrała?


Jeszcze nie. Do ostatniego etapu przeszły trzy firmy i na razie wybierają pomiędzy: Sigma Bis, Sigma Bis i Sigma Bis.
odpowiedź