SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bardzo słaba sprzedaż miesięcznika 'Olivia', 'Dobre Rady' liderem

W czerwcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wczerwcu br. wyniosła 507 679 egz. (wzrost o 8 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości491 664 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), ana pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 401 329 egz.(wzrost o 1 proc.).

czerwiec

Wirtualnemedia.pl

2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

DobreRady507 679468 978
Kobieta i Życie491 664-
ŚwiatKobiety401 329399 725
Poradnik Domowy382 476388 021
Claudia262 783332 789
Olivia190 526257 335

Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Olivia" (w dół o 22 proc.).

2009

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

DobreRady507 679480 204
Kobieta i Życie491 664543 272
ŚwiatKobiety401 329468 745
Poradnik Domowy382 476375 980
Claudia262 783272 999
Olivia190 526245 865

Dołącz do dyskusji: Bardzo słaba sprzedaż miesięcznika 'Olivia', 'Dobre Rady' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl