SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beata Bratek dyrektorem marketingu Prasy Krakowskiej

Beata Bratek objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Polskapresse Oddziale Prasa Krakowska, który wydaje m.in. „Dziennik Polski” oraz „Gazetę Krakowską”. Jej zastępcą został Rafał Perłowski.

Bratek odpowiada za działania marketingowe wszystkich produktów Prasy Krakowskiej, w tym marki „Dziennik Polski”, „Gazeta Krakowska” oraz „Nasze Miasto”. W ostatnich latach pełniła funkcję zastępcy dyrektora działu sprzedaży i promocji „Dziennika Polskiego”. Wcześniej w Wydawnictwie Jagiellonia kierowała działem kolportażu oraz działem wydawnictw i sprzedaży.

Rafał Perłowski dotychczas odpowiadał w Prasie Krakowskiej za promocję „Gazety Krakowskiej”.

Nadzór nad całością działań marketingowych oddziału sprawuje członek zarządu Andrzej Wojdyło.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Polskiego” w 2012 roku wyniosła 28 451 egz., zaś „Gazety Krakowskiej” - 22 087 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Beata Bratek dyrektorem marketingu Prasy Krakowskiej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obserwator
Brawo. To jest najlepszy fachowiec w tej branży jakiego znam!
0 0
odpowiedź
User
Leopold Stefanik
dziennikarze w Polskapresse zarabiaja grosze dorabiaja fuchami jako np.rzecznicy prasowi u wojta robia takie bzdety zeby zyc..a kierownictwo tworzy nowe stołki.. kompletnei niepotrzebne.. tak to jest ławka,kanapka ,wodka i tak sie załatwia wszystko -układ kiedy PiS przejmie Polskapresse i zrobi porzadek
0 0
odpowiedź