SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka wprowadza ekologiczne naczynia i sztućce, w reklamie promuje ofertę na grill (wideo)

W związku ze zbliżającą się „majówką” i rozpoczynającym się sezonem grillowym sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) w nowej kampanii promuje dedykowaną mu ofertę spożywczą. Równolegle wprowadza do sprzedaży ekologiczne naczynia i sztućce.

Specjalne towary na majówkę trafiły do sklepów Biedronka  w ramach oferty „Świętuj dzień grilla”. Są to m.in. ekologiczne sztućce, talerze, kubeczki i słomki, a obok nich specjalne propozycje kulinarne (np. kiełbasy, mięsa, przyprawy itp.). 

Nowością w ofercie są jednorazowe, biodegradowalne kubki (4,99 zł/opak.), słomki, sztućce czy talerze, wyprodukowane bez wykorzystania nieodnawialnych źródeł energii, takich jak ropa naftowa.

Wykonano je z materiału PLA, uzyskanego z kukurydzy lub z papieru z dodatkiem PLA. Jednorazowe sztućce wyprodukowano z drewna, talerze zaś z pulp trzciny cukrowej lub celulozowej. Cena ekologicznego, 6-osobowego zestawu grillowego, zawierającego talerze i noże z widelcami, to 5,99 zł.


- Dla nas, Polaków, grill to nie tylko okazja do smacznego posiłku na świeżym powietrzu, ale i szansa na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. To także polski sport narodowy, bo wokół grilla toczą się dyskusje na ważne dla Polaków tematy – wśród nich coraz częściej jest też troska o środowisko. Biedronka jako lider rynku również dba o ekologię. Przy okazji oferty grillowej wprowadziliśmy przyjazną dla środowiska linię akcesoriów grillowych. Co więcej, ekotalerze i kubki zapakowane są w folię z PLA, którą po zużyciu również możemy wyrzucić do pojemnika na odpady BIO. Nasze produkty są więc przyjazne środowisku - mówi Joanna Fyałkowska, kupiec w Jeronimo Martins Polska.

Ofertę grillową Biedronki wspiera kampania reklamowa, której głównym elementem jest 30 sek. muzyczny spot „Czas na grill”. Reklama emitowana jest w internecie oraz w wybranych stacjach tv.

Kreacje reklamowe do kampanii Biedronki przygotowuje agencja Duda Polska, media do nich planuje i kupuje dom mediowy Wavemaker (GroupM).

Wprowadzenie biodegradowalnych jednorazowych naczyń przez Biedronkę to kolejny krok firmy w ramach realizacji strategii zrównoważonego rozwoju i działań na rzecz ochrony środowiska. Na początku kwietnia ten detalista zapowiedział redukcję plastiku w opakowaniach marek własnych i wprowadził do swoich sklepów ekotorby.

Biodegradowalne jednorazowe naczynia sprzedawać będzie też Lidl Polska, który podobnie jak Biedronka - tyle, że kilka dni wcześniej - wprowadził je do swojej oferty dedykowanej grillowi.

Na koniec 2018 roku Biedronka miała w Polsce 2900 sklepów.

Dołącz do dyskusji: Biedronka wprowadza ekologiczne naczynia i sztućce, w reklamie promuje ofertę na grill (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek86r
Biedra sklep dla Januszy i Grażynek goniacych za swiezakami hehe
0 0
odpowiedź
User
Gie
Wędliny i mięso też nie będą pakowane w jednorazowe opakowania plastikowe? Czy może to eko jest tylko tak na pokaz?
0 0
odpowiedź
User
pavv
Kolejni co świat chcą ratować na pokaz. Mieszkam 500 km od morza więc te słomki czy sztućce w morzu na pewno nie pochodzą ode mnie.
0 0
odpowiedź