SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka powołuje rzecznika klienta. Stanowisko objęła Magdalena Koralewska

Jeronimo Martins Polska powołało rzecznika klienta sieci Biedronka. Stanowisko objęła Magdalena Koralewska, związaną z firmą od 20 lat.

Koralewska to regional HR manager w Jeronimo Martins Poland. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka. Raportuje do rzecznika klienta całej Grupy Jeronimo Martins.

- Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci - komentuje Magdalena Koralewska.

Koralewska w Jeronimo Martins pracuje od ponad 20 lat. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Jak skontaktować się z rzecznikiem klienta Biedronki?

Aby klienci mogli skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta, powinni najpierw skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z rzecznikiem za pośrednictwem  formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.

 

Biedronka z 3 tys. sklepów i 12,6 mld euro wpływów

Biedronka jest największą siecią handlową w Polsce. W ub.r. przychody sprzedażowe sieci zwiększyły się o 7,9 proc. do 12,621 mln euro, a w ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 5,8 proc. Liczba sklepów zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe.

Z początkiem 2020 roku Jeronimo Martins Polska podwyższyło wynagrodzenia. Pracownicy sklepów zarabiają miesięcznie o 100-350 zł brutto więcej, a osoby zatrudnione w centrach dystrybucyjnych - o 150-500 zł brutto więcej. Podwyżka dotyczy prawie 57 tys. osób.

Jeronimo Martins Polska jest jednym z największych reklamodawców w naszym kraju. Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 532,86 mln zł, o 33,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Biedronka powołuje rzecznika klienta. Stanowisko objęła Magdalena Koralewska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzesiek
Świetnie, ilekroć w mojej osiedlowej Biedronce na 6 kas czynnych będą wyłącznie 2 lub 3, a do nich przydługie kolejki, tylekroć będę robić zdjęcia i przesyłać Pani Rzecznik :P
0 0
odpowiedź
User
griszka80
W tym kraju liczę tylko na siebie...
0 0
odpowiedź