SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w strukturze biura reklamy Gazeta.pl. Magdalena Krysztofczyk szefową połączonych działów

Magdalena Krysztofczyk od 1 lutego stanie na czele nowo utworzonego w strukturach biura reklamy Gazeta.pl (Agora) działu rozwoju projektów i produktów reklamowych. Dominika Bogusz, która kierowała zespołem projektów specjalnych, będzie zastępczynią dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu.

Magdalena Krysztofczyk (fot. materiały prasowe)Magdalena Krysztofczyk (fot. materiały prasowe)

Dział powstał przez połączenie zespołu produktu reklamowego oraz projektów specjalnych. „Połączenie wiedzy i kompetencji obu zespołów pozwoli nam wyjść poza istniejące ramy i dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej jakościowe rozwiązania reklamowe oraz sprawniej realizować projekty mediowe. Sytuacja rynkowa wymaga od nas elastyczności, a wprowadzone zmiany z pewnością usprawnią funkcjonowanie biura reklamy Gazeta.pl” - tłumaczy cytowany w komunikacie Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.

Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierownik zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 roku. W nowej roli – dyrektor działu rozwoju projektów i produktów reklamowych do jej zadań będzie należało m.in. wypracowanie formuły działania zespołu, który połączy kompetencje specjalistów z obu obszarów dostarczając i realizując najlepsze rozwiązania reklamowe.

Dominika Bogusz, która do tej pory kierowała zespołem projektów specjalnych, zmieni stanowisko w strukturze grupy Gazeta.pl. Od 1 lutego br. będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu. Jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a od 2008 roku pracowała w zespole odpowiadającym za niestandardowe rozwiązania reklamowe w Gazeta.pl.

„W Gazeta.pl nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wychodzą naprzeciw zarówno oczekiwaniom naszych użytkowników, jak i klientów. Już teraz możemy pochwalić się chociażby niezwykle efektywnym marketplacem czy nowatorskimi rozwiązaniami dedykowanymi branży motoryzacyjnej. Jestem przekonany, że dołączenie do naszego zespołu Dominiki Bogusz przyczyni się do zwiększenia efektywności procesów oraz znalezienia nowych szans przychodowych dla obszaru e-commerce w Gazeta.pl” - mówi Krzysztof Beniowski, szef biznesu e-commerce w Gazeta.pl.

Gazeta.pl podkreśla, że mocno stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań w swojej ofercie reklamowej. W odpowiedzi na nową, pandemiczną rzeczywistość oraz wykorzystując zmiany nawyków konsumentów, na Moto.pl stworzony został wirtualny showroom, pozwalający na oglądanie samochodów bez wychodzenia z domu.

Metamorfozę przeszedł także serwis Avanti24.pl, który stał się marketplacem, gdzie zakupy idą w parze z angażującymi treściami (w 2020 roku Agora zakończyła wydawanie magazynu „Avanti”). Gazeta.pl w e-commerce wykorzystuje także interaktywne formaty reklamowe, takie jak „Click2Shop", czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

Jak wynika z badania Mediapanel, w grudniu ub.r. strona główna Gazeta.pl zanotowała 6,6 mln użytkowników i 22,23 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturze biura reklamy Gazeta.pl. Magdalena Krysztofczyk szefową połączonych działów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl