SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BNP Paribas: Katarzyna Wojniak za Monikę Brudło

Katarzyna Wojniak objęła stanowisko p.o. dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Bank Polska. Zastąpiła w tej funkcji Monikę Brudło, która przeszła do Banku BPH.

Katarzyna Wojniak (na zdjęciu) jako pełniąca obowiązki dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Bank Polska będzie kierować dwoma departamentami: komunikacji marketingowej linii biznesowych oraz wsparcia marki, w tym zespołem public relations. Jednocześnie nadal będzie dyrektorem pierwszego z tych departamentów.


Na czele marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Katarzyna Wojniak zastępuje Monikę Brudło, która przeszła do Banku BPH, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego marketingiem i komunikacją.

Katarzyna Wojniak od 10 lat pracuje w branży marketingu bankowego. Początkowo była związana z BIG Bankiem Gdańskim, a następnie przez wiele lat kierowała marketingiem w Fortis Banku Polska. Najpierw, od 2003 roku, w departamencie strategii marketingowej zarządzała działaniami marketingowymi, wprowadzając na rynek nowe produkty i usługi bankowe dla klientów indywidualnych. Następnie stworzyła od podstaw departament promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa komunikacji marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku. Przygotowywała wówczas strategię marketingową dla połączonych banków, a następnie wprowadzała na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 roku. Obecnie pracuje nad działaniami komunikacyjnymi pod docelową już marką banku: BNP Paribas

Katarzyna Wojniak ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczynała w Ernst&Young.

Dołącz do dyskusji: BNP Paribas: Katarzyna Wojniak za Monikę Brudło

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
BRAWO KASIA!
0 0
odpowiedź
User
ok
tylu przekłamań, co w tej pr-owskiej, mega lansiarskiej notce (gorszej niż ustawka celebryty dla pudelka, bo dotyczy niby poważnego managera) to już dawno nie czytałem... po prostu żenada...
0 0
odpowiedź
User
ad
Gdyby człowiek nie wiedział jak było jeszcze by uwierzył
0 0
odpowiedź