SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera uplasował się dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem pism młodzieżowych dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 152 266 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku magazyn zanotował spadek wynoszący 12,45 proc.

Na drugie miejsce z czwartego awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się w skali roku o 5,75 proc. do poziomu 76 354 egz.

Ostatnią lokatę na podium zajął również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twist”, którego średni wynik zmalał o 20,55 proc. do 66 924 egz.

Z drugiej na czwartą pozycję spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 66 606 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 23,48 proc.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

152 266

173 917

Fun Club

76 354

81 010

Twist

66 924

84 229

Bravo Girl

66 606

87 044


Także w samym wrześniu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do września 2012 roku zmniejszył się o 12,14 proc. do poziomu 142 110 egz. Drugie miejsce zajął „Fun Club” (94 107 egz.; spadek o 13,42 proc.), a trzecie - „Twist” (87 756 egz.; w dół o 14,51 proc.). Najwięcej stracił ostatni w zestawieniu miesięcznik „Bravo Girl” - było to 22,14 proc.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

142 110

161 738

Fun Club

94 107

108 688

Twist

87 756

102 647

Bravo Girl

73 778

94 759

 

Dołącz do dyskusji: „Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl