Brytyjscy użytkownicy iPhone'ów częściej korzystają z mobilnych mediów
W styczniu bieżącego roku aż 93 procent brytyjskich użytkowników iPhone'ów korzystało z mobilnych mediów, w tym ze stron internetowych, poczty e-mail, serwisów społecznościowych i gier. To dużo wyższy wskaźnik w porównaniu z użytkownikami innych mobilnych urządzeń.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że między listopadem ubiegłego a styczniem obecnego roku dostęp do newsów i informacji z poziomu mobilnej przeglądarki uzyskiwało 79,7 procenta użytkowników urządzeń firmy Apple.
W tym samym okresie z mobilnej poczty e-mail korzystało 75,4 procenta, mobilnej muzyki słuchało 65,6 procenta, z serwisów społecznościowych korzystało 54,8 procenta, informacji pogodowych szukało 55,5 procenta, a z internetowej wyszukiwarki korzystało 55,1 procenta użytkowników iPhone'ów.
Dużo niższe wskaźniki odnotowano w przypadku użytkowników innych smartfonów (newsy i informacje - 48 proc., e-mail - 35,4 proc., muzyka - 40,5 proc., serwisy społecznościowe - 29,6 proc., pogoda - 26,1 proc., wyszukiwarki - 31,9 proc.) oraz ogółu użytkowników telefonów komórkowych (newsy i informacje - 19,8 proc., e-mail - 13,1 proc., muzyka - 22,6 proc., serwisy społecznościowe - 12,7 proc., pogoda - 9,2 proc., wyszukiwarki - 12,3 proc.).
Z danych comScore wynika również, że 75 procent ogółu posiadaczy iPhone'ów stanowią mężczyźni, w większości w wieku od 18 do 44 lat. Natomiast w Wielkiej Brytanii wskaźnik ten jest nieco niższy i wynosi 65 procent.
Do tej pory na wyspach sprzedano około 1 miliona iPhone'ów.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: Brytyjscy użytkownicy iPhone'ów częściej korzystają z mobilnych mediów