SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w październiku 2010 roku spadki sprzedaży. Najlepszy wynik osiągnął “CKM”, natomiast najbardziej, bo aż o 47 proc. spadły wyniki miesięcznika “Playboy”.

Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „CKM” (Marquard Media Polska) w październiku ub.r. wyniosło 81 603 egz. i było o 5,86 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

 Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 61 167 egz., czyli o 2,18 proc. niższym niż w październiku ub.r.

 Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora SA), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 57 590 egz., co oznacza spadek o 17,5 proc.

Czwarte miejsce zajął magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – aż 46,77 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 45 598 egz.

Spadek zanotował także miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 35 441 egz., czyli o 13,56 proc. niższy niż rok temu.

Wirtualnemedia.pl październik
2010 2009
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 81 603 86 518
Men's Health Edycja Polska 61 167 62 531
Logo 57 590 69 802
Playboy 45 598 85 668
 
Forbes. Profit 35 441 41 003


We październiku ub.r w porównaniu do września ub.r. najwięcej zyskał “CKM” (20,08 proc.), a największy spadek, wynoszący 7,54 proc. dotknął “Men's Healtha”. 

Wirtualnemedia.pl 2010
październik wrzesień
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 81 603 67 960
Men's Health Edycja Polska 61 167 66 153
Logo 57 590 56 735
Playboy 45 598 48 462
 
Forbes. Profit 35 441 44 028

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pająk
W Playboyu w pazdzierniku 2009 byla MUCHA, to wszyscy sie rzucili, nabili sprzedazy i teraz spadek. Pozdrawiam, ide zobaczyc co w Sieci.
0 0
odpowiedź