SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz bliżej debiutu rynkowego gazety codziennej Polskapresse

Polskapresse wybrała agencje do obsługi nowej gazety codziennej,która ma pojawić się na rynku już na jesieni.

Kampanię reklamową nowej gazety ogólnopolskiej Polskapresseprzygotuje agencja Young & Rubicam Brands - strategia i kreacjaoraz dom mediowy Mediaedge:CIA - planowanie i zakup mediów.

Polskapresse nawiązała także współpracę z agencją interaktywną.Jest nią MRM Worldwide, należąca do McCann Erickson Worldgroup.

Wartości budżetów Polskapresse nie ujawnia.

- Nowy ogólnopolski dziennik będzie tytułem mocno regionalnym iopiniotwórczym - wyjaśniła w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.plDorota Stanek, prezes Polskapresse.

Gazeta ma pojawić się na rynku na jesieni. Tytuł będzie bazowałna siedmiu regionalnych gazetach Polskapresse; w tym sześciu jużistniejących i na nowej, siódmej w Warszawie. Nowy dziennik masprzedawać 500 tys. egz., podobnie jak "Gazeta Wyborcza" i "Fakt".I więcej niż sprzedają teraz łącznie wszystkie gazety Polskapresse(średnio ok. 400 tys. egz.).

Nie wiadomo jednak co z tymi terenami, gdzie Polskapresse nie mawłasnych tytułów. Rozmowy z Mediami Regionalnymi, wydającymidziewięć dzienników regionalnych, zakończyły się bowiem fiaskiem.Mimo to dziennik Polskapresse ma być ogólnopolski. - Będziemy sięukazywać we wszystkich miastach, a docelowo zaistniejemy tam takżelokalnie - mówi "Rz" Tomasz Wróblewski. Nie wyklucza on współpracyz innymi regionalnymi wydawcami, np. z Rheinisch-BergischeVerlagsgesellschaft GmbH, który ma w Polsce "Express Bydgoski" itoruńskie "Nowości".

W Warszawie na ul. Domaniewskiej mieści się trzon redakcjidziennika. Redaktorem naczelnym jest Paweł Fąfara. Redakcja liczykilkadziesiąt osób. Wielu dziennikarzy przeszło z wydawnictwa AxelSpringer oraz "Rzeczpospolitej". Redaktorowi naczelnemu pomagająm.in. były naczelny "Newsweeka" Tomasz Wróblewski, EwaWilcz-Grzedzińska, Wojciech Rogacin i Paweł Siennicki. Szefemwydawców został były naczelny "Super Expressu" Tomasz Lachowicz,magazynami pokieruje związana wcześniej z "Newsweekiem" MiraSuchodolska. Obecnie zespół redakcyjny tworzy numery zerowedziennika.

Dołącz do dyskusji: Coraz bliżej debiutu rynkowego gazety codziennej Polskapresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl