SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz mniej Polaków kupuje „Playboya”. Dane sprzedaży pism męskich

W listopadzie 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2014 roku wyniosła 50 648 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 9,77 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 15,98 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 34 685 egz.

Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,85 proc. do 29 918 egz.

Zaś na czwarte miejsce z trzeciego spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 13,58 proc. do 28 395 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. zmalał o 16,26 proc. do poziomu 22 792 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 000

50 648

50 648

98 960

56 129

56 129

Playboy

70 000

34 685

34 685

75 000

41 513

41 283

Logo

71 000

31 729

29 918

87 948

34 182

32 465

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

28 395

28 395

70 000

32 855

32 855

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

41 684

24 970

22 792

52 189

29 812

27 216


W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM” - było to 5,27 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 11,93 proc., odnotowało tutaj „Logo”.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 000

50 648

50 648

98 000

52 169

52 169

Playboy

70 000

34 685

34 685

70 000

35 811

35 666

Logo

71 000

31 729

29 918

69 500

28 773

26 729

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

28 395

28 395

60 000

29 975

29 975

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

41 684

24 970

22 792

52 189

29 812

27 216

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Coraz mniej Polaków kupuje „Playboya”. Dane sprzedaży pism męskich

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pb
Bloomberg Bussinessweek w poniedziałek już nawet się nie ukazal...
0 0
odpowiedź
User
pb
Bloomberg Bussinessweek w poniedziałek już nawet się nie ukazal... I nikt nie zauważył.
0 0
odpowiedź
User
Stefan
tego nie da się czytać, więc i dobrze, że się nie ukazało
0 0
odpowiedź