SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Magnolia” straciła najwięcej

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele pod względem spadków znalazła się „Magnolia”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 99 118 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2016 roku zwiększyła się o 0,03 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 68 758 egz., po spadku o 11,67 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,23 proc. do 59 730 egz.

Szósta była „Magnolia” (Agora) ze średnią sprzedażą ogółem w pierwszym kwartale br. na poziomie 21 668 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 14,30 proc.

W marcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Mam Ogród”, wyniosła 108 673 egz., po spadku względem marca 2016 roku o 12,62 proc.

Podium uzupełniają: „Działkowiec” (105 335 egz.; w dół o 3,34 proc.) i „Przepis na Ogród” (71 858 egz.; - 11,62 proc. - największy w zestawieniu).

Jedyny wzrost w tym ujęciu, wynoszący 0,63 proc. do 46 629 egz., zanotował „Mój Ogródek” (Działkowiec). Również i tutaj najbardziej straciła „Magnolia” - było to 19,24 proc. do 24 400 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Magnolia” straciła najwięcej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pargar
Magnolia - kto i dlaczego trzyma te dinozaura ze sprzedaży i wydawcę, skoro każdy kolejny komunikat świadczy o nieporadności tego tytułu? Po co wydają kasę na "marketing", jeśli nie mają o tym zielonwgo pojęcia i robią wioskę?
odpowiedź
User
Babcia Mówi
Pierwotnie był magazyn Ogrody, ale spece od marketingu woleli PiS branżowe zmienić na kolorowy magazyn z roślinami. Sami sobie tę katastrofę zgotowali
odpowiedź
User
Babcia Mówi
A i zapomniałam dodać, że niemałą rolę odegrał zespół, przez lata sterowany przez panie Sz i Na wraz z córkami, zięciami i koleżankami z dawnego zakładu. Wiedza była (u tych pań u reszty to tak sobie), ale było też przekonanie, że czytelnik jest dla gazety
odpowiedź