SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ESPN kupuje NASN

ESPN zakupił NASN, kanał sportowy, od Setanta Sport Holdings Ltd. oraz Benchmark Capital Europe.

Warunków umowy nie ujawniono. Umowa ma wejść w życie na początku przyszłego roku pod warunkiem uzyskania zgody ciał regulacyjnych. 

“Rozwijanie naszych interesów w Europie jest dla nas kluczową, strategiczną inicjatywą," powiedział Russell Wolff, Dyrektor Zarządzający ESPN International.  “Spodziewamy się że NASN, które radziło sobie bardzo dobrze i stworzyło unikalne miejsce na rynku, stanie się ważnym elementem naszego portfolio.  ESPN jest liderem wśród mediów sportowych na całym świecie i cieszymy się z perspektywy zwrócenia się z taką samą pasją, jakością, emocjami i wysokiej klasy dziennikarstwem do kibiców sportowych w Europie."

Amory B. Schwartz, Współzałożyciel i Prezes NASN powiedział: “W ciągu czterech lat rozwinęliśmy NASN od etapu pomysłu aż do pozycji głównego reprezentanta północno-amerykańskiego sportu w Europie, a zakup przez ESPN jest świadectwem klasy naszej wizji oraz wykonania. Cieszymy się że możemy być częścią ESPN, które pomoże nam w dalszym ciągu dostarczać najlepsze programy sportowe naszym widzom oraz dotrzeć do jeszcze większej rzeszy kibiców w Europie.”

NASN jest jedyną stacją w Europie w całości poświęconą wydarzeniom sportowym z Ameryki Północnej, nadającą na żywo ponad 800 imprez sportowych rocznie.  W tym ponad 200 meczów na żywo National Hockey League w tym mecz gwiazd oraz wszystkie mecze rozgrywek o puchar Stanleya, 60 meczów na żywo z National Football League na wybranych rynkach, w tym playoffs oraz Super Bowl, oraz 250 meczów Major League Baseball  w tym mecz gwiazd oraz World Series.  Abonenci mogą również zobaczyć koszykówkę uniwersytecką oraz słynny turniej NCAA, rozgrywki footballu amerykańskiego NCAA w tym Bowl Championship Series. Plany ESPN na przyszłość zakładają wprowadzenie brandu ESPN do NASP.

“Ten zakup pozwoli nam przyśpieszyć nasze plany dystrybucyjne w Europie, które rozwijają się dynamicznie od wprowadzenia ESPN Classic w 2002 roku,” powiedział Lynne Frank, Dyrektor Zarządzający ESPN na Europę, Środkowy Wschód I Afrykę.  “NASN idealnie pasuje do naszej firmy I będziemy dalej budować jej sukces na najbardziej ekscytujących rynkach wielokanałowych na świecie.”

Dołącz do dyskusji: ESPN kupuje NASN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl