SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gliniarze 3” hitem Polsatu. Czwarty sezon wiosną 2018 roku

Trzeci sezon docu-soap „Gliniarze” oglądało średnio 1,61 mln osób, o 320 tys. więcej widzów niż premierowa odsłona produkcji pokazywana rok temu. Polsat w czasie emisji paradokumentu był wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 66,47 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że już trwają prace nad czwartym sezonem cyklu, który będzie emitowany wiosną 2018 roku.

„Gliniarze 3” na antenie Polsatu pokazywani byli w dni powszednie o godz. 17.00, w okresie od 4 września do 28 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków paradokumentu wyniosła 1,61 mln osób, co przełożyło się na 16,14 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 15,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do pierwszego sezonu, pokazywanego jesienią ub.r., „Gliniarze” zyskali 320 tys. widzów. Wówczas paradokument śledziło średnio 1,29 mln osób, co przełożyło się na 12,73 proc. udziału w 4+ i 13,17 proc. w 16-49.

Docu-soap o 220 tys. osób zwiększyło również widownię względem drugiego sezonu, emitowanego wiosną br. Odcinki te miały 1,39 mln oglądających, a ich udziały wyniosły odpowiednio 14,34 proc. i 13,60 proc.

Największą widownię w analizowanym okresie, wynoszącą 2,05 mln oglądających, zgromadził odcinek z 22 listopada br.

Polsat w paśmie nadawania „Gliniarzy” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 17,63 proc., nadająca w tym czasie gł. „Teleexpress”, prognozę pogody i teleturniej „Jaka to melodia?”. Trzeci był TVN (11,87 proc.; „Ukryta prawda”), a czwarta - TVP2 (6,19 proc.; telenowele „Nadzieja i miłość” i „Meandry uczuć”).

Również wśród widzów w grupie 16-49 Polsat był wiceliderem, a pierwsze miejsce zajął tutaj TVN. Z kolei w grupie 16-59 Polsat był już liderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 66,47 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Każdy odcinek „Gliniarzy” przedstawia kulisy dwóch spraw kryminalnych, rozwiązywanych przez policyjnych detektywów. Producentem docu-crime jest firma Outset Films.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polsat zdecydowała o realizacji kolejnej edycji docu soap. Nowe odcinki, do których już trwają prace, widzowie zobaczą w wiosennej ramówce 2018 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

 

Dołącz do dyskusji: „Gliniarze 3” hitem Polsatu. Czwarty sezon wiosną 2018 roku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil.
Ludzie naprawdę stają się coraz bardziej głupsi, skoro oglądają tak namiętnie taki badziew.
0 0
odpowiedź
User
Popiół2015
To świetny program kryminalny. Warto poczuć chwile grozy. Świetnie zrobiony serial, następca Malanowskiego. A gdzie pozostałe seriale typu "Świat według Kiepskich", "Trudne sprawy", "Dlaczego ja?", "Zdrady" i "Na ratunek 112" oraz serial "Nasz Nowy dom"?
Dlaczego Polsat usunął wiosną tego roku premierowe odcinki serialu "Pielęgniarki"?
0 0
odpowiedź
User
Pufo
Super, że będzie kontynuacja i kolejny sezon. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się, że tak mi ten serial przypadnie do gustu. Ale widać po oglądalności, że nie tylko mi ;)
0 0
odpowiedź