SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa IMS zamyka rok 2018 z 9,3 mln zł zysku netto

W 2018 roku, na poziomie skonsolidowanym grupa kapitałowa IMS zanotowała 52,7 mln zł sprzedaży i 9,3 mln zł zysku netto. Zarząd podtrzymał prowadzoną dotychczas politykę dywidendową i zamierza rekomendować najbliższemu walnemu zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości 0,19 zł na akcję.

Grupa IMS, zajmująca się marketingiem sensorycznym, w 2018 roku wygenerowała 52,7 mln zł sprzedaży (wzrost o około 18 proc. w porównaniu z 2017 rokiem), 12 mln zł zysku z działalności operacyjnej (wzrost o około 21 proc. rdr) i 9,3 mln zł zysku netto (wzrost o około 18 proc. rdr.).

Na koniec ubiegłego roku Grupa IMS miała 17 370 lokalizacji abonamentowych (wzrost rdr. o około 34 proc.).

- Do sukcesu przyczyniły się przede wszystkim segmenty usług reklamowych audio i wideo oraz usług abonamentowych - mówi Piotr Bielawski, wiceprezes zarządu spółki IMS.

Zarząd IMS poinformował, że zamierza kontynuować politykę dywidendową. W ramach polityki spółka przeznacza 60 proc. zysku netto na poziomie skonsolidowanym w formie dywidendy. Zarząd zadeklarował, że przedstawi najbliższemu zwyczajnemu walnemu zgromadzeniu akcjonariuszy propozycję wypłaty dywidendy w wysokości 0,19 zł na jedną akcję (łącznie ponad 6 mln zł).

IMS: rosną wpływy z usług audio, wideo i aromamarketingu

W 2018 roku wpływy Grupy IMS z usług reklamowych audio i wideo wyniosły 18,6 mln zł (+24 proc. rdr). Wpływy z usług abonamentowych w zakresie aromamarketingu wzrosły o 15 proc. do 6,9 mln zł.

Nowi klienci IMS w 2018 roku to m.in. PLL LOT (obsługa audio, obejmująca 14 kanałów muzycznych odtwarzanych w fotelach pasażerów samolotów) czy KTW Katowice (usługa audio w oparciu o 3 kanały muzyczne dla TDJ Estate). O 45 lokalizacji aromamarketingu rozszerzono współpracę z Duka International - IMS dostarcza swoje usługi klientowi na terenie Polski, Wielkiej Brytanii, Holandii i Bułgarii.

Dołącz do dyskusji: Grupa IMS zamyka rok 2018 z 9,3 mln zł zysku netto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl