SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HBO Max nie tylko kasuje, ale i usuwa seriale z oferty swojej biblioteki

Kolejne seriale, tym razem „Wychowane przez wilki” oraz „Miłość ponad czasem”, zostaną usunięte z oferty HBO Max, ponieważ Warner Bros Discovery realizuje swój plan oszczędnościowy.

Dopiero co informowaliśmy, że serial „Minx” został skasowany mimo że powstał już drugi sezon, a teraz okazuje się, że Warner Bros Discovery konsekwentnie usuwa z oferty HBO Max te seriale, które nie otrzymały zamówienia na kolejne sezony, a zamiast tego tworzy nowy pakiet seriali i programów, aby uzyskać licencję na zewnętrzne kanały FAST stanowiące połączenie telewizji i platform VOD. „Wychowane przez wilki” oraz „Miłość ponad czasem”, to kolejne ofiary wielkich zmian w firmie.

Hit HBO znika z biblioteki serwisu

„Westworld”, to wyprodukowany przez Warner Bros serial telewizyjny swego czasu cieszący się wielką popularnością wśród widzów, a teraz, jak ujawnił serwis Deadline, również znajduje się na liście programów do usunięcia, tuż obok serialu „Nierealne”.

 

 

Dalsze losy skasowanych seriali

Tymczasem prawa do takich seriali, jak „Kroniki Gordity”, „Love Life”, „Made For Love”, „The Garcias” i „Minx”, które zostały anulowane, wracają do stojących za nimi producentów i studiów. Firma powiedziała, że rozmawia z partnerami studyjnymi o możliwościach „dalszego rozszerzenia zasięgu programów, w tym między innymi licencjonowania serii na zewnętrzne platformy FAST”.

Jednak źródła serwisu Deadline zauważyły, że firmy producenckie, takie jak Lionsgate (producent serialu „Minx”), mogą robić z tymi serialami co chcą, w tym sprzedawać je konkurencyjnym platformom streamingowym.

Warner Bros Discovery wyjaśnił, że niebawem ujawni dodatkowe szczegóły swojej „długoterminowej oferty WBD FAST w 2023 roku”.

Dołącz do dyskusji: HBO Max nie tylko kasuje, ale i usuwa seriale z oferty swojej biblioteki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
awertin
Czyli widz się nie liczy, wyłącznie kasa.

Pozostaje mieć nadzieję, że widz podziękuje hbo we właściwy sposób.
0 0
odpowiedź
User
jd
Wykupiłem to coś na rok, a teraz jako płacący klient Hbo nie mogę nawet oglądać sztandarowych produkcji Hbo. Czuję się jak frajer. Nie powtórzę tego błędu.
0 0
odpowiedź
User
T78
Najpierw złamali obietnicę premier filmów w streamingu 45 dni po wejściu do kina. Był to jeden z głównych motywów ich kampanii reklamowej w Polsce. Dziwne, że żaden UOKiK się tym nie zajął. A teraz to. Żałosna firma.
0 0
odpowiedź