SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowy 'The Times' gwałtownie traci czytelników po wprowadzeniu opłat

Internetowe wydanie gazety 'The Times' straciło 2/3 swoich czytelników po wprowadzeniu opłat za dostęp do artykułów.

Z danych firmy badawczej Experian Hitwise wynika, że liczba wizyt na witrynie 'The Times' spadła do 33 proc. w porównaniu z poziomem notowanym przed wprowadzeniem opłat.

Internetowe wydania należących do News International gazet 'The Times' i 'The Sunday Times' są dostępne wyłącznie odpłatnie od 2 lipca, a analiza Experian Hitwise obejmuje okres od 3 do 10 lipca.

Przez ostatni miesiąc przed wprowadzeniem opłat artykuły na stronach 'The Times' i 'The Sunday Times' można było czytać jeszcze za darmo, ale tylko po wcześniejszym zarejestrowaniu się. Dane Experian Hitwise pokazywały, że już wtedy liczba odsłon witryny 'The Times' zmniejszyła się o 60 proc.

Kierujący tytułami koncern zapowiadał wprowadzenie opłat pod koniec zeszłego roku, a oficjalnie potwierdził to pod koniec marca. Teksty z internetowych witryn obu gazet można obecnie czytać, jeśli wykupi się do nich dostęp. Abonament na dzień kosztuje 1 funt, a na tydzień – 2 funty, natomiast nowozarejestrowani internauci za pierwszy miesiąc płacą funta.

Dołącz do dyskusji: Internetowy 'The Times' gwałtownie traci czytelników po wprowadzeniu opłat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl