SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa nowego dziennika Agory

Maruszeczko i Sieradzki pracują dla nowego dziennika Agory.

Duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki przygotowuje kampanię reklamową dla nowego dziennika Agory. Według zapowiedzi pierwszy numer pisma - które będzie autorskim projektem Agory - ma pojawić się jeszcze w tym roku. Maruszeczko i Sieradzki pracują w branży reklamowej od 1991 roku. Są laureatami wielu prestiżowych nagród, w tym Kreatury, Złotych Orłów, a także festiwali Crackfilm i Golden Drum.

Kampania reklamowa poprzedzająca debiut nowego dziennika Agory ma być intensywna i objąć wszystkie dostępne masowe media: telewizję, prasę, outdoor i internet. Zarówno pod względem różnorodności, jak i zasięgu kampania ta będzie porównywalna z kampaniami reklamowymi wprowadzającymi nowe tytuły na rynek prasy - poinformowano w komunikacie prasowym.

- Szczegółów dotyczących kampanii na tym etapie nie ujawniamy, ponieważ mogą stanowić o naszej przewadze konkurencyjnej - powiedziała nam Urszula Szwed-Strych, Dział Komunikacji Korporacyjnej Agory.

- Formuła nowego dziennika nie jest wzorowana na żadnym polskim ani zagranicznym tytule, dlatego potrzebowaliśmy wyjątkowo kreatywnego podejścia do sposobu jego reklamy. Wybraliśmy duet Maruszeczko i Sieradzki, bo są oni jednym z najbardziej twórczych zespołów, a ich projekty od początku odpowiadały naszym wyobrażeniom i oczekiwaniom - skomentował wybór duetu kreatywnego Wojciech Fusek, wydawca nowego dziennika Agory.

Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki byli założycielami agencji Ad Fabrika odpowiedzialnej za wprowadzenie i relaunch takich marek jak Idea, POP, Sonda, Turek, Cukiernia Mistrza Jana, Herbapol, Garden, "Przekrój". Odpowiadali za kreację i współtworzyli sukces na polskim rynku wielu znanych marek, takich jak Mobil 1, Mercedes, Red Bull, Reuters, British Petroleum, "Viva", Inka, Efferalgan, 10.5, Samsung, Tetley, Fortis Bank, Blend-a-Med, Olmeca Tequila, Tetley i "Avanti".

Nowy dziennik przygotowywany przez Agorę będzie opierał się na historiach ludzi. "Jeśli ktoś jest interesujący, ma coś ciekawego i ważnego do powiedzenia, to opowiemy o nim czytelnikom" - mówi Jerzy B. Wójcik w wywiadzie udzielonym wortalowi Wirtualnemedia.pl. - "Pokażemy co robi, jaki jest, jakie ma zdanie na ważne tematy."

Agora utrzymuje informacje o nowym dzienniku w tajemnicy. Do tej pory nie ujawniono tytułu gazety. Wiadomo jednak, że dziennik nie będzie miał formy bulwarowego tabloidu. Przez wydawców określany jest jako popularna "gazeta środka". Ma poruszać tematy ważne dla kraju i świata w dynamiczny, przejrzysty i rzetelny sposób. Nie będzie posługiwał się schematami znanymi z tabloidów, takimi jak wymyślone tematy czy wchodzenie "do kuchni" znanym osobom. Nie będzie epatował grozą i skandalem, ale też nie będzie unikał tematów trudnych, niewygodnych lub kontrowersyjnych.

Jerzy B. Wójcik przyznaje, że nowe pismo nie będzie gazetą polityczną. Wbrew pogłoskom, nie będzie też podobne do bezpłatnego "Metra". W redakcji pisma pracują dziennikarze z "Gazety Wyborczej", z gazet konkurencyjnych krajowych i regionalnych. Najważniejszym przykazaniem, jakie dostają, jest "pisać prawdę i pisać ciekawie".

Według nieoficjalnych informacji codzienny nakład pisma ma wynosić około 1 miliona egzemplarzy. Dziennik trafi do sprzedaży prawdopodobnie w listopadzie.

Więcej o nowym dzienniku Agory w rozmowie z Jerzym B. Wójcikiem - kliknij.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa nowego dziennika Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl