SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały dziecięce: Nickelodeon, Polsat JimJam i ZigZap na plusie - pozostali tracą

W lipcu br. wśród kanałów dla dzieci największy wzrost zanotował Nickelodeon. Widzów straciły zaś, znajdujące się w pierwszej trójce, Disney Channel, Disney XD i Cartoon Network.

Blisko 85-procentowy wzrost Nickelodeon pozwolił stacji zbliżyć się do podium, które od kilku miesięcy regularnie traci na oglądalności. W lipcu będący lider zestawienia - Disney Channel zmniejszył swoje udziały w stosunku do roku ubiegłego o 15,2 proc. i obecnie ma 1,3 proc. rynku. Drugi w kolejności Disney XD zanotował spadek o 6,6 proc., a trzeci Cartoon Network - o 17,6 proc.

Na uwagę zasługuje też dynamiczny wzrost Polsat JimJam, który zwiększył swój udział o 67,5 proc. i obecnie ma 0,28 proc. rynku. Trzecim i zarazem ostatnim kanałem na plusie jest ZigZap/Hyper. W lipcu zyskał on 35,2 proc. i w efekcie jego udział w oglądalności ukształtował się na poziomie 0,12 proc.

Największy spadek w zestawieniu zanotował natomiast zajmujący ostatnie miejsce kanał CBeebies. Jego udział spadł o 64,7 proc.

lipiec wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 77 537 1,533 68 535 1,300
Disney XD 56 570 1,118 55 030 1,044
Cartoon Network 49 789 0,984 42 748 0,811
Nickelodeon 18 728 0,370 35 995 0,683
MiniMini 39 784 0,786 34 191 0,649
Disney Junior  - - 29 425 0,558
Polsat JimJam 8 527 0,169 14 921 0,283
Boomerang 10 559 0,209 10 786 0,205
BBC CBeebies 21 900 0,433 8 055 0,153
ZigZap/Hyper 4 452 0,088 6 281 0,119

 


W grupie wiekowej 4-15 tendencja wygląda bardzo podobnie. Także i tutaj liderami wzrostu są Nickelodeon i Polsat JimJam, a spadku - CBeebies. W przeciwieństwie jednak do ogólnego zestawienia straty nie zanotował Disney XD, podnosząc swój udział o 0,7 proc.

 

lipiec wszyscy 4-15
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 40 221 9,556 35 755 7,828
Disney XD 31 581 7,503 34 510 7,555
Cartoon Network 30 595 7,269 24 039 5,263
Nickelodeon 11 998 2,851 21 511 4,709
Disney Junior  - - 12 502 2,737
MiniMini 15 118 3,592 10 740 2,351
Polsat JimJam 3 832 0,911 6 542 1,432
Boomerang 4 564 1,084 4 739 1,037
BBC CBeebies 8 117 1,928 3 636 0,796
ZigZap/Hyper 1 754 0,417 2 389 0,523


Najpopularniejszym programem emitowanym na antenie  Disney Channel w lipcu br. był film familijny „16 życzeń”. Obejrzało go blisko 325 tys. osób (7,5 proc. udziału). Niewiele gorsza była druga w rankingu, animowana produkcja „Auta” (302,7 tys. widzów i 5,5 proc. udziału). 

Raport top programów
Disney Channel wszyscy 4+
Program AMR SHR %
16 ZYCZEN /FILM FAM.KAN.USA/ 324 916 7,409
AUTA /FILM ANIM.USA/ 302 693 5,499
NIE MA TO JAK STATEK /SER.KOM.USA/ 267 595 2,729
NIE MA TO JAK HOTEL /SER.KOM.USA/ 265 356 5,768
OH BABY /FILM FAB.KANAD./ 254 556 5,492
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE 250 755 6,295
FINEASZ I FERB /SER.ANIM.USA/ 239 955 3,079
GARBI - SUPER BRYKA /FILM FAMIL.USA/ 231 600 2,592
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE 212 326 4,774
TANIEC RZADZI! /SER.KOM.USA/ 212 098 4,334

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Kanały dziecięce: Nickelodeon, Polsat JimJam i ZigZap na plusie - pozostali tracą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tylko T-Mobile
tylko Marcin Szumichora!!!!
20 12
odpowiedź