SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komunikacja Plus PR dzieli komunikację korporacyjną na cztery huby kompetencyjne i tworzy nowe stanowiska

Dział agencji Komunikacja Plus PR, odpowiedzialny za komunikację korporacyjną, został podzielony na 4 huby kompetencyjne - employer branding i komunikacji wewnętrznej, komunikacji w sektorze nieruchomości, retail PR oraz strategicznego doradztwa korporacyjnego. Awansowali Agata Piekarz-Urbaś, Marcin Kuchno, Hubert Rączkowski, Sebastian Kolęda, Mateusz Zalewski oraz Jan Jasiński.

Tomasz Alberski, prezes zarządu Grupy Komunikacja PlusTomasz Alberski, prezes zarządu Grupy Komunikacja Plus

Na czele praktyki employer branding & komunikacji wewnętrznej stanął Sebastian Kolęda. Kieruje zespołem konsultantów z szerokim doświadczeniem pracy po stronie agencji oraz klienta, którzy mają na swoim koncie udane strategie i kampanie skierowane do pracowników firm z różnych branż – od IT po produkcję.

Sebastian Kolęda

Obszarem komunikacji w sektorze nieruchomości zarządza Mateusz Zalewski, head of real estate practice. Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem, współpracujący z liderami w sektorze nieruchomości, zarówno w Polsce, jak i na świecie. W portfolio zespołu znajdują się  m.in. spółka biurowa Skanska, Dom Development czy SGI.

Mateusz Zalewski

Agata Piekarz-Urbaś jako head of retail PR practice odpowiada za rozwój kompetencji retail oraz koordynację działań dla klientów agencji z tej branży. Jest również rzecznikiem prasowym warszawskiego centrum handlowego Westfield Arkadia.

Agata Piekarz-Urbaś

Jan Jasiński z kolei awansował na stanowisko head of corporate practice. Zespół kierowany przez Jasińskiego oferuje wsparcie i doradztwo komunikacyjne zarówno dla przedsiębiorstw, jak i ich ekspertów. Wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji z mediami połączone z doświadczeniem dziennikarskim wybranych członków zespołu zapewniają dużą skuteczność działań media relations.

Jan Jasiński

Komunikacja Plus PR przekształca dział komunikacji produktowej

Komunikacja Plus postawiła także na dział komunikacji produktowej, przekształcając dotychczasową komórkę Tech & Consumer. Na czele Brand PR stanął Marcin Kuchno w roli consulting directora i Hubert Rączkowski jako head of brand practice.

Marcin Kuchno specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR-ze, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, startupami czy grupami telewizyjnymi. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach jak 24/7Communication, Remarkable Ones, d*fusion Communication, Flywheel oraz Charyzma.

Marcin Kuchno

Hubert Rączkowski z branżą PR związany jest od 2011 roku. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Brand PR, Remarkable Ones, Walk PR, LoveBrands Relations oraz Clear Communication Group, gdzie tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów – m.in. Verbatim, Nikon, Zortrax, Macrologic, impactCEE, czy Bain & Company. Jest absolwentem komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Hubert Rączkowski

- 2022 to rok, w którym spółka K+PR konsekwentnie wzmacniała swoją pozycję na rynku agencji PR poprzez rozszerzenie portfolio klientów, poprawę rentowności projektów, wdrażanie rozwiązań pozwalających podnosić jakość oraz efektywność pracy. Równolegle podjęliśmy szereg inicjatyw rozwijających naszych pracowników, budujących kulturę otwartości i wsparcia – podkreśla Tomasz Alberski, prezes zarządu Grupy Komunikacja Plus.

Dołącz do dyskusji: Komunikacja Plus PR dzieli komunikację korporacyjną na cztery huby kompetencyjne i tworzy nowe stanowiska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl