SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” stracił widzów. Hitem odcinek z Lechem Wałęsą

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 678 tys. osób, o 134 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,52 mln zł.

Lech Wałęsa i Aleksandra Żebrowska w programie „Kuba Wojewódzki”; fot. TVNArticle

Premierowe odcinki 30. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 16 lutego do 18 maja br. Obejrzało je średnio 678 tys. osób, co zapewniło stacji 8,21 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 874 tys. widzów. Wyemitowany został 11 maja, a gościli w nim Lech Wałęsa i Aleksandra Żebrowska.

W porównaniu do emitowanej pół roku temu 29. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 134 tys. osób. Wówczas produkcję oglądało średnio 812 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,77 proc. w 4+, 12,64 proc. w 16-49 oraz 11,39 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne, co przełożyło się na 6,35 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. liczne seriale; 5,77 proc.), a czwarta - TVP1 („Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”; 3,93 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był stacją pierwszego wyboru.

Wpływy z reklam pokazanych przy wiosennych odcinkach talk-show wyniosły 7,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów. Hitem odcinek z Lechem Wałęsą

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
Nie dziwię się. W moim odczuciu formuła programu się wyczerpuje. Co chwilę Ci sami goście z tymi samymi odpowiedziami na te same pytania... Chociaż nadal cenię Wojewódzkiego, bo łeb na karku ma, to przydałoby się jakieś odświeżenie.
odpowiedź
User
omd
No i dobrze, dość budowania idiokracji.
odpowiedź
User
walter
Ostatnie odcinki z chęcią oglądałam😊brawo Kuba
odpowiedź