SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show „Kuba Wojewódzki” ogląda 820 tys. widzów. TVN nadal liderem

Najnowszy sezon „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 820 tys. osób, o 124 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 28. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 3 marca br.

Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 820 tys. osób, co zapewniło stacji 9,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 878 tys. widzów. Wyemitowany został on 10 marca br., a gościli w nim bohaterowi "Gogglebox" (Sylwia Bomba, Agnieszka Kotańska i Krzysztof Ufnal) oraz piosenkarz Ralph Kamiński.

W porównaniu do emitowanej rok temu 26. serii, widownia "Kuby Wojewódzkiego" spadła o 124 tys. osób. Premierowe odcinki formatu oglądało wówczas średnio 944 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 10,99 proc. w 4+, 14,58 proc. w 16-49 oraz 12,86 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas filmy, co przekłada się na 6,97 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Magazyn Expressu Reporterów”; 6,33 proc.). Ostatnie miejsce przypadło TVP2 (program edukacyjny "Zainwestuj w marzenia"; 4,98 proc.). Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN ma przewagę nad konkurencją.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” ogląda 820 tys. widzów. TVN nadal liderem

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Błędy
Czas zwijać żagle.
Ps. Agnieszka Kotońska
0 0
odpowiedź
User
marketer
Serce w rozterce, nie da się przeprowadzić wartościowej rozmowy by jednocześnie zaspokoić najniższe gusta.
0 0
odpowiedź
User
Młody
Ale gości ma dobrych, plus za Ralpha i Kwiat jabłoni
0 0
odpowiedź