SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów. 12 mln zł z reklam

Emitowany wiosną 18. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,38 mln widzów. Było to więcej niż rok temu, chociaż tylko o 20 tys. osób, a TVN w paśmie emisji talk-show wygrywał z konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 11,8 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki najnowszej serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 3 marca do 26 maja br. we wtorki o godz. 22.30. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu wyniosła 1,38 mln osób, co zapewniło stacji 14,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Zdecydowanie największą popularnością w minionym sezonie cieszył się odcinek talk-show z udziałem Bronisława Komorowskiego i Pawła Domagały, który 19 maja br. obejrzało średnio 2,08 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazł się ostatni odcinek serii, w którym gościli: Stanisława Celińska oraz Kabaret Ani Mru Mru. Zgromadził on przed telewizorami 1,65 mln osób.

 

Wszyscy 4+

 

Data

AMR

SHR%

19-05-2015

2 083 848

21,17%

26-05-2015

1 651 787

17,17%

07-04-2015

1 476 104

15,27%

W porównaniu z emitowaną wiosną 2014 roku 16. serią „Kuba Wojewódzki” zyskał 20 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało bowiem średnio 1,34 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 14,94 proc. oraz 19,18 proc. Natomiast emitowana jesienią ub.r. 17.edycja programu miała 1,33 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,29 proc. i 16,26 proc. udziału.

TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN był nadal liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 11,83 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy;9,08 proc.), a czwarta - TVP1 (głównie filmy i „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”; 7,97 proc.). W grupie komercyjnej TVN także był zdecydowanym liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP2.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki

1 378 623

14,80%

16,72%

TVP2

1 101 893

11,83%

8,01%

Polsat

846 235

9,08%

11,69%

TVP1

742 820

7,97%

8,07%

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 11,78 mln zł. Rok temu wpływy z reklam wyniosły 10,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

19. serię talk-show Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku. Program na antenie stacji nadawany jest od 2006 roku.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” zyskał widzów. 12 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Matt
Ale ustawka z Bronkiem to była kompromitacja. Zero wiarygodności, zero honoru.
0 0
odpowiedź
User
mainstreem jest zły
A to ciekawa informacja ?
Wszyscy moi znajomi bardzo krytycznie odnoszą się do tego g. Przestali prawie rok temu oglądać to coś. A tu proszę wzrost oglądalności.
Za wsparcie prezydenta niektórych polaków juz tak kolorowo nie będzie.
0 0
odpowiedź
User
j
Przestałem tego durnia oglądać i nie pamiętam już nawet kiedy bo to tak dawno było.
0 0
odpowiedź