SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kuchenne rewolucje” straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze odcinki ósmej edycji „Kuchennych rewolucji” miały 2,3 mln widzów, o 200 tys. mniej niż pierwsze odcinki nadawanej rok temu serii. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem całego rynku i liderem w grupie 16-49.

„Kuchenne rewolucje 8” na antenie TVN oglądać można w czwartki o godz. 21.30 począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu Magdy Gessler wyniosła 2,32 mln osób., co przełożyło się na 18,07 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Emitowana jesienią 2012 roku w TVN szósta seria reality-show gromadziła po trzech odcinkach o 230 tys. widzów więcej. Średnia widownia programu wynosiła wówczas 2,55 mln osób, a udział plasował się na poziomie 19,70 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 23,78 proc. w grupie komercyjnej (więcej na ten temat).

Obecnie TVN w czasie emisji odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem całego rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje wtedy TVP1, emitująca w tym czasie głównie „Sprawę dla reportera” i filmy, co daje jej 19,46 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (“Hotel 52”, “Przyjaciółki”; 11,93 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 5 proc.).

W grupie komercyjnej TVN jest zdecydowanym liderem, a drugie miejsce zajmuje Polsat przed TVP1.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 494 378

19,46%

10,69%

TVN - Kuchenne rewolucje

2 316 315

18,07%

22,38%

Polsat

1 529 226

11,93%

12,30%

TVP2

640 766

5,00%

7,15%

 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
"Kuchenne rewolucje" już parę serii temu zaczęły zjadać własny ogon.
0 0
odpowiedź
User
f
Co trzeba mieć w głowie żeby ogladac to załosne badziewie ?Jej knajpy plajtują a ona daje rady hahahahahaahh
0 0
odpowiedź
User
Gosc
Tego badziewnego programu nie da sie ogladac bo jest sztuczny i wulgarny
wole ogladac filmy na canal + niz tracic czas na takie durne programy made by miszczak
0 0
odpowiedź