SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Labcon zajmie się komunikacją adidasa w Polsce

Agencja Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki adidas na polskim rynku.  Wcześniej działania te realizowała agencja Tailor Made PR.

Labcon będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacji dla wszystkich kategorii wspieranych lokalnie przez adidas, w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management. W ramach współpracy powołano dedykowany zespół specjalistów. Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

Agencja została wybrana w przetargu, który rozpoczął się w październiku 2018 roku. Rywalizowało w nim osiem agencji, ich nazw jednak nie ujawniono. Wcześniej obsługą komunikacyjną adidasa w Polsce zajmowała się agencja Tailor Made PR.  

- Agencja Labcon przedstawiła bardzo dobrą, holistyczną strategię komunikacji, dopasowaną do kategorii i grupy docelowej. Propozycja przetargowa zawierała ponadto, adekwatne insght’y, kompletny plan koncepcyjny oraz prezentację doświadczenia zespołu specjalistów, na jakim nam zależało - Monika Michael, brand communication manager adidasa w Polsce i krajach bałtyckich.

W jednej z ostatnich kampanii marki, promującej Statement adidas women wystąpiły po raz pierwszy wspólnie trenerka Ewa Chodakowska i blogerki modowe Jessica Mercedes i Maffashion.

Dołącz do dyskusji: Labcon zajmie się komunikacją adidasa w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maksus
Oj Tailor będzie zwalniał i dobrze stare próchno, które tylko ładnie wygląda na spotkaniach. Spróbniały system zarządzania z samymi przygłupami zwolnionymi z wielkich korolandi.
odpowiedź