SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla

W trwającym od października przetargu reklamowym sieci sklepów Lidl Polska są cztery agencje,  wśród nich pracująca od wielu lat dla tej marki agencja GPD. 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Lidl Polska w październiku rozesłał do wybranych agencji reklamowych zapytanie przetargowe. Firma nie podała ich liczby ani nazw. Wiadomo jedynie, że przetarg ten nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną, stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.

Wybrana agencja ma współpracować z siecią sklepów projektowo. Przetarg dotyczy bowiem konceptu do jednego z obszarów komunikacji Lidla. 

Biuro prasowe firmy nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje zostały do niego zaproszone. Z naszych informacji wynika, że są to cztery agencje i jest wśród nich prawdopodobnie agencja reklamowa GPD.

Przypomnijmy: z początkiem września br. polski oddział Lidla rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Do współpracy wybrano agencję K+PR. Wcześniej Lidl współpracował z agencją 24/7 Communication. Lidl jest jednym z największych polskich reklamodawców. 

W okresie od stycznia do sierpnia br. wydał na reklamy w tradycyjnych mediach 461,8 mln zł - 3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2022 roku. 

W reklamach sieci występują Anna i Robert Lewandowscy. 

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jhg
Dlaczego w Lidlu klient, np. babcia, ma wyciągać, obracać, ciężkie kartony z pomarańczami, ziemniakami czy pomidorami, by - na nie wiadomo którym boku kartonu - z lupa, szukac na nalepce kraju pochodzenia???? Zgodnie z prawem Unii Europejskiej sklep ma OBOWIĄZEK podawać kraj pochodzenia, a nie narzucać klientowi obowiązek samodzielnego przestawiania ciężkich kartonów !!!

Dodatkowo: jesli cos wtedy spadnie, np. 5 kg skrzynka malin z Marko, to oczywiście dyskont bierze na siebie straty?!
odpowiedź
User
Lump wyborca ppisu
Lewandowske to nie antyreklama??
odpowiedź