SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maja Michalak, Paweł Luty i Przemysław Kuć w zespole menadżerskim Linkleaders

Na początku lutego na stanowiska liderów kluczowych praktyk PR korporacyjnego agencji Linkleaders awansowali: Maja Michalak (head of real estate), Paweł Luty (head of tech & services) oraz Przemysław Kuć (head of data & insight).

Od lewej: Paweł Luty, Maja Michalak, Przemysław Kuć Od lewej: Paweł Luty, Maja Michalak, Przemysław Kuć

Do zespołu menedżerskiego dołączyła trójka wieloletnich pracowników Linkleaders.

Paweł Luty, jako head of tech & services, będzie koordynował rozwój praktyki oraz prace zespołu działającego na rzecz klientów z sektorów IT oraz usług biznesowych. W zespole Linkleaders od 2018 roku. W agencji prowadził działania komunikacyjne m.in. dla: SAP, Capgemini, Fujitsu, Nanovo i Skanska. Dysponuje 11-letnim doświadczeniem w komunikacji, zdobywanym m.in. w Samsung Polska i Allegro. Były dziennikarz, piszący dla takich tytułów jak "Forbes Polska", "Newsweek Polska" czy "Brief".

Zobacz: Linkleaders wygrywa przetarg mBanku na obsługę EB

Maja Michalak w roli head of real estate będzie nadzorować zespół oraz rozwój know-how agencji w zakresie nieruchomości komercyjnych - w tym biur, magazynów, mieszkań na wynajem oraz centrów i parków handlowych. Od 2015 roku w Linkleaders, gdzie realizowała kampanie dla m.in. spółki deweloperskiej Skanska, JLL, Trei Real Estate, 7R i STRABAG Real Estate. Posiada 11-letnie doświadczenie zdobyte przy projektach komunikacyjnych, marketingowych oraz wspierających relacje B2B w kraju i za granicą. Pracowała dla czołowych graczy branży biurowej, magazynowej, parków handlowych oraz sektora publicznego.

Zobacz: Commerzbank klientem Linkleaders

Przemysław Kuć, jako head of data & insight, rozwija natomiast ofertę doradczą agencji w zakresie analityki i data-driven PR. Nowa struktura to odpowiedź na rosnącą liczbę klientów oraz coraz większe wymagania projektów realizowanych przez agencję. Posiada 12-letnie doświadczenie w branży komunikacji, ze specjalizacją w PR na rzecz marek sektora nowych technologii, HR i usług biznesowych oraz w kampaniach opartych na analityce danych. W zespole Linkleaders od 2012 roku, w jego portfolio znajdują się m.in. projekty dla Pracuj.pl, SAP, Shell, Luxoft, Accenture i HP.

Zobacz: Linkleaders odpowiada za komunikację the:protocol

Nowo utworzone role Linkleaders są częścią strategii agencji polegającej na rozwoju usług i produktów w najważniejszych specjalizacjach: PR korporacyjnym dla nieruchomości, technologii i rekrutacji oraz employer brandingu dla finansów, IT, usług biznesowych i konsultingu.

Dołącz do dyskusji: Maja Michalak, Paweł Luty i Przemysław Kuć w zespole menadżerskim Linkleaders

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl