SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Orłoś i Zbigniew Urbański w programie Telewizji WP „Misja Wisła”

Od 14 do 17 listopada Telewizja WP będzie emitowała program „Misja Wisła”. Audycję przygotowano z okazji inauguracji Pucharu Świata w skokach narciarskich, a w programie zobaczymy m.in. Macieja Orłosia i Zbigniewa Urbańskiego.

Na zdjęciu od lewej: Agata Biernat, Jakub Tujaka, Błażej Żuławski, Maciej Orłoś, Mateusz Żuchowski, Zbigniew Urbański   Na zdjęciu od lewej: Agata Biernat, Jakub Tujaka, Błażej Żuławski, Maciej Orłoś, Mateusz Żuchowski, Zbigniew Urbański

Uczestnicy „Misji Wisła” wyruszają z różnych miejsc do Wisły, na inaugurację  Pucharu Świata w skokach narciarskich, która w tym sezonie odbędzie się na skoczni im. Adama Małysza. Widzowie będą śledzić trzy duety – Macieja Orłosia i Błażeja Żuławskiego, Zbigniewa Urbańskiego i Mateusza Żuchowskiego oraz Jakuba Tujakę i Agatę Biernat - które zmierzą się nie tylko z wymagającą trasą, ale też nietypowymi zadaniami.

„Misja Wisła” będzie emitowana w Telewizji WP w dniach 14-17 listopada. Premierowe odcinki będą pokazywane o 8:30, powtórki o 13:50.

Program będzie emitowany jednocześnie w kanałach social media marki Renault, partnera programu, na stronie głównej WP i w serwisie WP Moto. Wirtualna Polska odpowiadała za nadzór merytoryczny i produkcyjny oraz za planowanie i realizację kampanii reklamowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Za strategię komunikacji i kreację odpowiadają agencja Publicis i Publicis DWL

We wrześniu br. Telewizja WP miała 0,24 proc. udziałów w rynku telewizyjnym. 

 

 

Dołącz do dyskusji: Maciej Orłoś i Zbigniew Urbański w programie Telewizji WP „Misja Wisła”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
To oni jeszcze działają? Codziennie czegoś się człowiek dowiaduje nowego...
0 0
odpowiedź
User
ten
Reklama natywna. Orłoś je Snickersa, jeździ Renault i pije Tigera. Taki słup reklamowy. Brawo, chyba niżej upaść w tej branży się nie dało.
0 0
odpowiedź
User
ojdana
Nikt tego nie będzie oglądał, bo ja mam telewizor zacięty na kanale WP, ale odłączyli mi wczoraj prąd.
0 0
odpowiedź