SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny dla młodzieży: tylko „Bravo” zyskało w I półroczu 2011

Będący liderem zestawienia sprzedaży pism młodzieżowych dwutygodnik „Bravo” jako jedyny poprawił swój wynik w pierwszym półroczu bieżącego roku.

„Bravo” (Wydawnictwo Bauer) umocniło się na pozycji lidera osiągając sprzedaż na poziomie 200 898 egz., czyli o 2,2 proc. więcej niż rok temu.

Drugie w kolejności „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer) osiągnęło średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 85 029 egz., tracąc przy tym 16,2 proc. Pismo od kwietnia br. zmieniło swoją formułę i jest teraz wydawane co miesiąc (wcześniej było dwutygodnikiem).

Podium zamyka miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który w I półroczu 2011 r. stracił 18,2 proc. i zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 81 799 egz.

Najwięcej (43,9 proc.) we wspomnianym okresie straciła ostatnia w rankingu „Dziewczyna” (Ringier Axel Springer Polska), której średni wynik wyniósł  40 300 egz.

Wirtualnemedia.pl I półrocze
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 200 898 196 592
Bravo Girl 85 029 101 483
Twist 81 799 99 943
Fun Club 75 235 104 870
Popcorn 56 483 92 153
13 Magazyn Nastolatki 48 226 60 067
Dziewczyna 40 300 71 900


W samym czerwcu br. stratę zanotowały wszystkie tytuły poza „Twistem”, który poprawił swój wynik o 13,6 proc. Liderem pozostaje jednak w dalszym ciągu „Bravo” ze sprzedażą ogółem na poziomie 206 192 egz. (spadek o 5,6 proc.), a drugie miejsce zajął „Bravo Girl” (minus 21,1 proc.).

Najwięcej w tym ujęciu, bo aż 45,8 proc., stracił „Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska). 

Wirtualnemedia.pl czerwiec
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 206 192 218 364
Bravo Girl 90 662 114 979
Twist 81 191 71 446
Fun Club 50 504 83 678
13 Magazyn Nastolatki 48 040 65 668
Popcorn 47 361 87 313
Dziewczyna 34 897 62 150


 

Dołącz do dyskusji: Magazyny dla młodzieży: tylko „Bravo” zyskało w I półroczu 2011

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl