SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe wlutym 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" -wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 141 mln zł.

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym 2009 spadekcennikowych wpływów reklamowych do poziomu 6,90 mln zł (mniej o0,05 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się Polityka - 5,84 mln zł (0,8 mlnzł mniej niż w lutym 2008) a na trzecim miejscu uplasował się"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 5,19 mln zł (spadek o1,68 mln zł ).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w lutym 2009 roku 141 mlnzł wobec 153 mln zł w 2008 r.

Rok /MiesiącII.2009
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny141 960 164 zł
TELE TYDZIEŃ6 899931 zł
POLITYKA5 846500 zł
NEWSWEEK POLSKA5 191723 zł
VIVA5 094504 zł
TWÓJ STYL4 603737 zł

Rok /MiesiącII.2008
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny153 369 213 zł
TELE TYDZIEŃ6 952690 zł
NEWSWEEK POLSKA6 800400 zł
POLITYKA6 656100 zł
WPROST5 674030 zł
VIVA5 056285 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl