SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny więcej z reklam: „Show” dwa razy, „Wprost” o połowę

We wrześniu polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej. „Show” zwiększył swoje przychody reklamowe o ponad 100 proc., a „Wprost” o 50 proc., za to mniej zarobiły „Polityka” i „Przyjaciółka”.

Dane Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe magazynów były we wrześniu wyższe niż rok wcześniej o 9,4 proc. - licząc bez autopromocji, a o 10,5 proc. - licząc z autopromocją. Wydatki na autopromocję wzrosły w skali roku o 22,3 proc.

Dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) cennikowo zarobił z reklam aż o 104,5 proc. więcej niż we wrześniu ub.r. Przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost) wzrosły w skali roku o 50,5 proc., a wpływy trzech kolejnych magazynów o ok. 30 proc.: „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) o 31,3 proc., „Vivy!” (Edipresse Polska) o 30,3 proc., a „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) o 29,2 proc. „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił na reklamach o 20,6 proc. więcej niż rok wcześniej, a „Claudia” (G+J Polska) - o 2,3 proc. więcej.

>>> Rekordowa sprzedaż „Uważam Rze” - ranking tygodników opinii

Jako jedyne magazyny z czołówki spadki wpływów reklamowych w skali roku zanotowały „Polityka” i „Przyjaciółka”. Ten pierwszy tytuł zarobił 5,5 proc. mniej z reklam, a ten drugi - 13,7 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  IX.2011 IX.2010
Newsweek Polska 13 241 980 zł 10 081 833 zł
Wprost 12 825 300 zł 8 518 441 zł
Viva! 11 644 946 zł 8 936 845 zł
Tele Tydzień 8 685 948 zł 7 199 640 zł
Polityka 7 404 500 zł 7 830 626 zł
Twój Styl 5 998 810 zł 4 644 055 zł
Claudia 4 509 168 zł 4 406 284 zł
Przyjaciółka 4 401 640 zł 5 102 365 zł
Show 4 118 957 zł 2 016 058 zł
Tele Program 4 039 835 zł 3 151 211 zł
monitorowane tytuły razem 218 253 504 zł 199 451 689 zł
 
monitorowane tytuły razem - z autopromocją 240 605 686 zł 217 726 639 zł
monitorowane tytuły razem - autopromocja 22 352 182 zł 18 274 950 zł


 

Dołącz do dyskusji: Magazyny więcej z reklam: „Show” dwa razy, „Wprost” o połowę

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lara
Autor TW...To mowi samo za siebie...Polowa tytulow w zestawieniu jakims dziwnym trafem z portfolio BAUER - a tymczasem wpywy z reklam rosna nie tylko im - sa duzo lepsi kolego TW...
20 12
odpowiedź
User
Wers
Aaa to dlatego Tomek Lis tak wchodzi w tyłek Donkowi i spółce. Reklamy od państwowych spółek to jest jego nowy program ideowy...
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Wy chyba Wprost nie czytacie, że takie pierdoły opowiadacie! Po prostu Wprost stał się lepszą gazetą i tyle. Dlatego ma reklamy. Dla zaznaczenie- nie pracuję tam, a przyszłosć tej gazety ani mnie grzeje, ani ziębi, ale bądźmy obiektywni.
20 12
odpowiedź